fredag den 8. juli 2011

Krydderurter lige ved hånden


Jeg har prøvet lige uden for min køkkendør at genbruge vores meget gamle flet kurv, kurven, havde de tidligere ejer brugt til brænde, vi har siden brugt den til genbrugspapir.
MEN nu er den endt som "krukke" til en dekorativ salix i midten og krydderurter omkring: 
krydderurterne er:  Mynte- Pebermynte-Ananassalvie- Timian og  Citronmelisse. 
det skaber en rigtig hyggelig stemning lige omkring bordet, jeg håber de vil sprede en lille brise af friskhed  og hygge, en stille lunsommeraften.
Og ikke mindst at jeg husker at vande det. 
samtidigt med at jeg har det lige uden for døren,gør at vi lige kan gå ud at hapse f.eks, en frisk stilk af evt mynten,som tilføjes i et glas mousserene vin og hyldesaft, det gør pludselig drinken / glasset noget mere dekorativt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar